Voor even terug in Nederland... - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Ellenoor en Tim Tinselboer en De Putter - WaarBenJij.nu Voor even terug in Nederland... - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Ellenoor en Tim Tinselboer en De Putter - WaarBenJij.nu

Voor even terug in Nederland...

Door: ellenoorentim

Blijf op de hoogte en volg Ellenoor en Tim

03 Oktober 2011 | Nederland, Wierden

Lieve mensen,

Ja, jullie lezen het goed: we zijn in Nederland! Vorige week zondag kregen we helaas te horen dat Tims oma is overleden, zijn vaders moeder.
We konden gelukkig snel onze terugreis regelen en woensdagochtend waren we in NL.
Aanstaande vrijdag vliegen we terug.
Een verdrietige gebeurtenis, maar we zijn blij dat we deze dagen hier konden zijn.
Het afscheid was mooi, afgelopen vrijdag. Zonovergoten dag met veel lieve mensen erbij.

Als we terug zijn in Australië en weer onderweg zijn, horen jullie weer van ons.

Liefs Tim en Noor x

• 03 Oktober 2011 - 10:16

Jacqueline Parijs:

Wat verdrietig... En wat mooi dat jullie bij het afscheid konden zijn en straks weer 'gewoon' verder kunnen reizen. Sterkte en ook weer veel plezier! Groetjes, Jacqueline

• 03 Oktober 2011 - 10:19

Janice:

Sterkte lieverds and safe trip back! KusJ

• 03 Oktober 2011 - 10:34

Janneke:

Gecondoleerd... Wat fijn dat jullie bij het afscheid en jullie familie konden zijn in deze verdrietige tijd. Sterkte, maar ook weer een goede en mooie reis verder straks!
    Liefs, Janneke

• 03 Oktober 2011 - 10:45

Els Bokhorst:

Hoi Noor en Tim , Wat jammer dat ze overleden is ,maar wel goed dat jullie er nog bij konden zijn.Met alle verdriet was het natuurlijk wel leuk om even terug te zijn ...Ik denk dat Anneke en Willibrord het zeker geweldig vonden. Ik hoop wel dat jullie je reis weer goed kunt oppakken en verdergaan waarmee jejullie bezig waren ..Van harte gecondoleerd en nog veel geluk samen...xxx Klaas en Els

• 03 Oktober 2011 - 11:14

Nicky:

Gecondoleerd. Fijn dat jullie zo snel terug konden komen. Nog een hele fijne tijd samen! Gr.