Terug naar Ozzie! - Reisverslag uit Vroomshoop, Nederland van Ellenoor en Tim Tinselboer en De Putter - WaarBenJij.nu Terug naar Ozzie! - Reisverslag uit Vroomshoop, Nederland van Ellenoor en Tim Tinselboer en De Putter - WaarBenJij.nu

Terug naar Ozzie!

Door: ellenoorentim

Blijf op de hoogte en volg Ellenoor en Tim

07 Oktober 2011 | Nederland, Vroomshoop

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer zover, we vliegen terug naar Australië! Heerlijk, we hebben er zin in! Vooral als we nu naar buiten kijken... Herfst! Dus hoogste tijd!Tim heeft een 'paar' foto's op deze site gezet bij Daintree National Park. Dit zijn ook foto's van ons tripje naar het zuiden waar nog geen verhaal van is gemaakt. Maar de foto's spreken voor zich..
Tot mails!

Liefs Tim en Noor x

• 07 Oktober 2011 - 13:42

Janneke:

Hi guys,
    Heel goede reis terug naar jullie busje en het prachtige Autralia!!
    Hebben jullie de kookaburra trouwens al gehoord en gezien?? Wat een geweldig, lachwekkend geluid maken die :-)
    Enjoy! En gave foto's trouwens. Leuk om mee te genieten zo, thanks ;-)
    xxJan en Inieminie
    en natuuuurlijk ook van Abel!

• 07 Oktober 2011 - 23:07

Seño Crystal:

Lieve Tim en Noor,
    Als jullie dit lezen zijn jullie er alweer!
    Geniet van de komende onvergetelijke tijd en wat een gave foto´s weer! Om weer jaloers op te worden!
    BESO GRANDE para ustedes!!!

• 08 Oktober 2011 - 02:01

Alessandro:

Hi Noor and Tim,
    How nice photos you have. Looks so good and nice. How is the food?
    Nice you are having a good time and keep enjoying it.
    Greetings.

• 08 Oktober 2011 - 14:47

Smeed:

Wat heerlijk dat jullie weer terug zijn!
    Hopelijk hebben jullie op een mooie wijze afscheid kunnen nemen en is het nu weer mogelijk om helemaal te focussen op AUSSIE!!

Genietse...en wauw wat een prachtige foto's!!

Dikke vette kus Mady

• 09 Oktober 2011 - 18:02

Marije:

Hey Noor en Tim,

Nog gecondoleerd met het overlijden van je oma. Wel fijn dat jullie er gewoon bij hebben kunnen zijn in Nederland.

Jullie busje is echt tof geworden! Super leuk met z'n tweetjes daarin rond te reizen!! De foto's zijn weer echt heel mooi! Vooral die kleine kangoeroetjes zijn echt heel lief!

Veel plezier daar! Geniet van alle mooie momenten!

xxx

• 10 Oktober 2011 - 12:54

Lia Van Halder:

Tim en Ellenoor, gecondoleerd met je oma, dat is verdrietig, maar wel fijn dat je erbij kon zijn, terwijl je aan het andere eind van de wereld zit. Goed gedaan!!

P,S>: Timberly, jij hebt, ondanks je oma's overlijden, verder wel ontzettend veel geluk gehad kan ik wel zeggen: ik zat je namelijk vreselijk op de hielen (zonder dat ik het tevoren wist). 29 september ben ik 50 geworden en behalve een paar steunkousen kreeg ik ook nog een reis naar Mauritius kado van man en kind, ben dus vrij dicht bij je in de buurt geweest, stukje zwemmen en ik had je onderbroeken kunnen wassen!!!! Dat is schrikken hè, gelukkig ben ik inmiddels als weer terug, dus je kunt weer rustig ademhalen!!! Veel plezier verder samen!!
    groetjes Lia

• 11 Oktober 2011 - 14:15

Jaap & Astrid:

Hey lieve luitjes!

Allereerst gecondoleerd Tim. Erg verdrietig, fijn dat jullie hier konden zijn.

Wat een prachtige en supergave foto's! Wij vermaken ons iedere keer kostelijk en genieten met jullie mee! Blijf zo doorgaan hoor! Hier in Nederland/Duitsland ;) wordt het steeds herfstachtiger maar door de foto's blijft het zonnetje overheersen! Erg leuk! Veel plezier daar! Dikke knuf van ons drietjes,
    Jaap, Astrid en Isabellaatje ;)

• 19 Oktober 2011 - 10:14

Fisherman:

Wat vervelend van het intermezzo. Gecondoleerd, maar vanaf nu kan ze constant bij jullie zijn. Hele gafe foto's en heel herkenbaar ook. Word er melancholisch van en wat heerlijk dat jullie overal de tijd voor hebben. Ik ben benieuwd naar jullie nieuwe verhalen en wegen. En zijn jullie al bestolen door de cocabarra?

groet

• 30 Oktober 2011 - 09:19

Paul Deurvorst:

He Tim, wat een verdrietig bericht van je Oma! goed om even(!) terug te gaan en hiervoor bij je familie en vrienden te zijn.

Was even vergeten dat jullie deze website hebben gemaakt en wachtte dus op een berichtje. maar dit werkt fantastisch. die foto's! wat staan jullie er prachtig op.
    wacht op een nieuw reisverslag, Leuk!! xxx Paul