Nieuw telefoonnummer in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ellenoor en Tim Tinselboer en De Putter - WaarBenJij.nu Nieuw telefoonnummer in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ellenoor en Tim Tinselboer en De Putter - WaarBenJij.nu

Nieuw telefoonnummer in Nieuw Zeeland

Door: ellenoorentim

Blijf op de hoogte en volg Ellenoor en Tim

21 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo allemaal,

Ons eerste verslagje uit Nieuw Zeeland is gelijk en alleen een huishoudelijke mededeling: ons nieuwe nummer.

Dat is +64-210736946

We hebben dit nummer in ieder geval de komende 2-3 weken, daarna wordt het misschien weer anders, maar dat laten we natuurlijk weten!

't is hier verder mooi vertoeven tot nu toe, om alvast een klein tipje van de sluier op te lichten...

  • 02 Februari 2012 - 17:59

    Lia Van Halder:

    heeeeeeeeeey Timmie!!! Ben je al lekker in je frisse boxertjes gedoken? 1 per maand hè, zuinig aan doen. Bedankt voor je leuke mail, alleen was hij niet bij mij aangekomen, ik heet namelijk Van Halder en geen Van Halderen, Tim de Putteren!!! Ik begrijp dat ik nog tot eind van het jaar de kans heb om uit een reizende kennis zijn of haar koffer te springen, dus blijf vooral op je hoede!! Ik zeg niet: veel plezier verder, want iedereen die jullie foto's ziet en site leest zegt hetzelfde: wat een levensgenieters, ze nemen het ervan, avonturiers, gelukkig stel etc, etc. Nou wacht maar tot ik kom, dan zijn we daar ook zo klaar mee, haha!!! Dag schatjes en ga vooral zo door!!!
    P.S.: ik heb de foto verkleind en toegevoegd aan mijn galerij der interessante mannen. Ereplekkie dus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Australië en omstreken...!

.

Recente Reisverslagen:

23 December 2012

Eindsprintje terug in de tijd.

12 December 2012

Incredible India!

15 November 2012

Walking on the edge.

04 November 2012

Bye bye Byron and aufwiedersehen Aussie!

11 Oktober 2012

Op reis met opa Nol.
Ellenoor en Tim

Actief sinds 10 Aug. 2011
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 43692

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 01 Juni 2014

Zuid Amerika

16 Augustus 2011 - 23 December 2012

Australië en omstreken...!

Landen bezocht: