Waar is Wally??? - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Ellenoor en Tim Tinselboer en De Putter - WaarBenJij.nu Waar is Wally??? - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Ellenoor en Tim Tinselboer en De Putter - WaarBenJij.nu

Waar is Wally???

Door: ellenoorentim

Blijf op de hoogte en volg Ellenoor en Tim

01 December 2011 | Australië, Byron Bay

Lieve lezers,

Na een paar maanden reizen en niks doen, begint je brein toch een beetje te verschrompelen en merk je dat het nadenken en denken op zich steeds langzamer en moeilijker gaat.
De belangrijkste vragen van de dag zijn: wat gaan we eten en waar? Wil ik nog een bakje koffie maken voor mezelf of lijkt dat teveel op werk? Welk strand gaan we vandaag surfen? Wat gaan we eten en waar???

Om onszelf dus een beetje te stimuleren wat denken betreft, zijn we dus maar gaan zoeken naar Wally (Thijs bedankt voor het goede voorbeeld!).
Omdat de meeste van jullie een druk leven en drukke baan hebben, lijkt het ons dan ook verstandig dat jullie zo nu en dan even met ons meezoeken om je gedachtes ook naar nul te kunnen draaien. Daarom zetten we zo af en toe wat foto's op Picasa onder het kopje 'Waar is Wally', dus hou dit in de gaten of er nieuwe zijn! We beginnen makkelijk en zullen proberen zoveel mogelijk verschillende en uiteindelijk ook moeilijke plaatjes te schieten.

Wally (of Waldo in het engels, Walter in het duits en Charlie in het frans??Rare Fransen!) is een stripheld en altijd gekleedt in een wit met rood gestreept shirt. Zoek dus in de plaatjes naar iets in het rood met wit gestreept. Het is niet altijd een persoon, maar het kunnen ook voorwerpen van Wally zijn zoals een handoek of tas. (sommige foto's zijn misschien te moeilijk omdat het te donker is om de kleuren goed te onderscheiden, maar voor degene met een goede photoshop zal het geen probleem zijn).
Er staan wat voorbeelden bij om het nog begrijpelijker te maken.

Heel erg veel zoekplezier!!! En mocht je zelf goede foto's hebben mail ze aan ons en misschien komt hij wel op de site!

• 01 December 2011 - 08:14

Roland:

Ik zie er 1!

• 01 December 2011 - 13:49

Mady:

Whahahahahaha wat een heerlijk fijne methode om mezelf zo nu en dan te verdiepen in het Wally gebeuren, thanks :)

Succes met Wally en GENIET!! Jullie zien er heerlijk uit op de foto's!!

• 02 December 2011 - 11:31

Abel & Janneke:

Hahaha!!! Geweldig :-) Bedankt jongens, dat jullie aan ons denken, ons even uit de sleur van de dag helpen door jullie leuke zoekplaatjes ;-)
    Wat ziet het er toch heerlijk uit allemaal, die stranden met die Barbies, het weer, zwembroeken en bikini's, de bus..... ben jaloers!!!!! :-) Wat een gaaf land is het toch he? Hopelijk willen jullie er niet voor altijd blijven.... maar zou het me zo voor kunnen stellen.
    Hier alles goed, rond en langzaam. Binnen 9 weken is er een VandeVennetje bij :-) Gek idee he? Kamertje is zo goed als klaar. Ik mail wel wat foto's.
    Dikke kus en enjoy maar weer lekker verder.
    XXX Abel, Dikkie D en Ienie M

• 02 December 2011 - 20:37

Vul Hier Je Naam In.:

Vul hier je reactie in...

• 02 December 2011 - 20:41

Klaas :

I like!

best lastig. misschien is mn telefoon schermpje iets te klein...

• 04 December 2011 - 13:32

Jeroen:

Het doet mij gewoon pijn in mijn hart om dit te lezen. Jullie leven is zo vreselijk zwaar dat jullie nu noodgedwongen "find Waldo" moeten gaan bedenken.

Hou vol!!! Ik geloof in jullie!!!

• 04 December 2011 - 15:11

Ria:

ik zie ze vliegen

• 05 December 2011 - 04:45

Tim:

Ach ja, iemand moet toch het harde en vuile werk opknappen. Wie anders moet alle Waldo's op de foto zetten..
    En al dat werk alleen maar om jullie een beetje ontspanning te kunnen geven..

Wie als eerste alle Wallies gevonden heeft, kan een meet and greet met Wally winnen trouwens! Dus blijf zoeken!!!!